۹ پاسخ

نه جانم

اگر بچه iugr نباشه نیاز به آمپول ریه نداره

نه عزیزم تو الان بچت کامله برچی بزنی

نه شما هفتت کامله

نه عزیزم

یکی اقواممون هم زایمان کرده براش زده بودن هفتش هم کامل بود

والا من ۳۸هفته هستم دکترنوشت دوتا
زدم نمیدونمم دیگه

عزیزم شما دیگه ۳۷ هفته ای ریه کامله

سلام عزیزم
اونایی که ممکنه زایمان زودرس داشته باشن میزنن

سوال های مرتبط

مامان لیان‌کوچولو✨ مامان لیان‌کوچولو✨ ۵ ماهگی