نه جانم
اگر بچه iugr نباشه نیاز به آمپول ریه نداره
نه عزیزم تو الان بچت کامله برچی بزنی
نه شما هفتت کامله
نه عزیزم
یکی اقواممون هم زایمان کرده براش زده بودن هفتش هم کامل بود
والا من ۳۸هفته هستم دکترنوشت دوتا
زدم نمیدونمم دیگه
عزیزم شما دیگه ۳۷ هفته ای ریه کامله
سلام عزیزم
اونایی که ممکنه زایمان زودرس داشته باشن میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.