#شیرخشک#پوشک#بارداری

تصویر
۲ پاسخ

وقتی که خودم مادر شدم دوست ندارم دختر داشته باشم.... دلم نمیخواد مثل من سختی بکشه... زن بودن خیلی سخته... ار بارداری.. زایمان... بچه داری... کارهای خونه... هیچ وقت آسایش راحتی نداره

از وقتی مادر شدم دلم برای خودم تنگ میشه دیگه وقت ندارم ی دقیقه برخودم باشم وقتیم میگیم خسته ایم میگن ناشکری اخه بی عقلا ناشکری چ ربط داره ب خستگی

سوال های مرتبط

مامان ليان مامان ليان ۲ سالگی
مامان شهزاد مامان شهزاد ۲ سالگی