۶ پاسخ

نه عزیزم واکسن ها راحت و سبکن فقط ۱۸ ماهگی سخته

نه عزیزم خیلی راحته دردنداره

سبک ترین واکسن زمان دخترم بود ولی الان میگن یه روتاویروسم بهش اضاف شده که یکم تب میارع

نه اصصصلا ، یادمه خانومه تو بهداشت بهم گفت الان زد انگار آب زد هیچیش نمیشه

سبک ترین واکسنه

نه خیلی سبکه نگران نباش همون جا فقط شاید گریه کنه

سوال های مرتبط

مامان ماه ثمین و پسری مامان ماه ثمین و پسری ۶ سالگی