من حتی موعد هم رد شد منفی بود رفتم تیتربتا دادم دیدم۲۸۶۰
چقد عجله داری آخه الان چ توقعی داره ک نشون بده من نه روز تاخییر تست انداختم
زودزدی عزیزم حداقل بزارموعدت بزن
انشالله که مثبتی
چه توقعی داری من ۱۰ روز گذشته بود منفی بودم بعد ۱۷ روز تازه بی بی چکم مثبت شد🥲
خیلی زوده هنوز گلم .
حداقل برا روز موعودت 😊انشالله که دست پرمیای .
زود زدی عزیزم
ایشالله که مثبت میشه نگران نباش
خدا جان نگران نباش
زود زدی عزیزم
منمسه روز قبلش زدم منفی شد روز موعد زدم مثبت بود ناامید نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.