۶ پاسخ

نه از وارد هفت ماه که شد به بعد الکی ندی بچه داغون میشه

نه سنگینه براش

نه نمیشه اینکار نکن

میوه ها اکثرا اسیدی هستن و واسه معده بچه خیلی ضرر دارن

فک‌نکنم.چون قندش خیلی بالاس

ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh

سوال های مرتبط

مامان مامان علی مامان مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی