۴ پاسخ

سپیده تهرانی خیلی خوبه فقط یکم هزینه هاش بالاس

من پنج سال اقدام و اینکه ای یو ای پنج بار کردم تنها تو یکی دچار بارداری شیمیایی شدم

نتیجه دیدی ازشون

سلام عزیزم دکتر سپیده تهرانی قدیم تو ساختمان بهاران
دکتر فردی نظر تو گلگشت
اینا عالی هستن اصلا پولکی نیستن

سوال های مرتبط