سلام شیرخشک دولتی برجی چندتا سهمیه دارن؟

۷ پاسخ

۶تاشده خاهر

پرسیدم گفتن ۶ تا

خدا ازشون نگذره... من سر دخترم هرکاری میکردم بهم نمیدادن بزور اونم دوتا 😭😭. همین پارسال بود

۸ تا شده🥲

ده تا در ماه

ده تا بود الان نمیدونم همونه یا بیشتره

سلام
قبلا ۱۰تا در ماه بود الان نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان نیلا و آیلا💞🌈 مامان نیلا و آیلا💞🌈 ۱۱ ماهگی