منم ۱۲ هستم سز دومم ایشالا بسلامتی زایمان کنیم
شما درد زیر شکم نداری؟
پس ما که اولیه چی بگیم؟جالبه بقیه همش میگن استرس نداشته باش مگه میشه !!🥲
منم سز دومم ۱۶مه استرس دارم نمیدونم چرا😩
منم دوازدهمم هر چی بیشتر نزدیک میشه بیشتر استرس میگیرم😑
سلام عزیزم منم اولش میگقتم ن استرس ندارم الان هرچی هفتم میره بالاتر بدتر میشم 😂😅❤️
انشالا بسلامتی زایمان کنی
چندهفتهانجاممیدی؟
نگران نباش ان شاالله به سلامتی کوچولوتو بغل میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.