۷ پاسخ

منم ۱۲ هستم سز دومم ایشالا بسلامتی زایمان کنیم
شما درد زیر شکم نداری؟

پس ما که اولیه چی بگیم؟جالبه بقیه همش میگن استرس نداشته باش مگه میشه !!🥲

منم سز دومم ۱۶مه استرس دارم نمیدونم چرا😩

منم دوازدهمم هر چی بیشتر نزدیک میشه بیشتر استرس میگیرم😑

سلام عزیزم منم اولش میگقتم ن استرس ندارم الان هرچی هفتم می‌ره بالاتر بدتر میشم 😂😅❤️
انشالا بسلامتی زایمان کنی

چند‌هفته‌انجام‌میدی؟

نگران نباش ان شاالله به سلامتی کوچولوتو بغل میکنی

سوال های مرتبط