۷ پاسخ

هیچی تحمل 🤦🏼‍♀️

استخون واژن وحشتناااک درد میکنه

تحمل کن دیگه آخراشه

منم هستم خیلی دردمیکنه

من از اول هفت ماهگی این درد دارم امیدوارم بعد زایمان این دذد تموم شه دیگه توانشو ندارم

هیچ کاری نمیشه کرد
دیگه باید بزایی😂

وای نگو از استخون واژن که انگار شکسته

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد