۱۲ پاسخ

تریاژ مامایی ک همه ساعتا هستن میخوای برو‌سر بزن الان

منم خیلی وقته این درد دارم امشب اشکم دراومد کاری نمیشه کرد

من خیلی وقته این درد دارم پریشب بیمارستان بودم ان اس تی و سونو و همه چی گفتن مشکلی نیست فشار رحمه انقباض نداری برو دردت گرفت بیا
من از درد کمر و استخون واژن نمیتونم بخوابم

خب راه نرو به پهلو بخواب. قرص مسکن ایزوپرین هم میتونی بخوری. فشار شکم رو لگنه ایستادن و راه رفتن بدتر درد میاد

منم همینجورم خیلی اذیت شدم این روزاا

برو حموم دوش آب گرم بگیر

شیاف دیفنوفناک بزار

منم همینم حتی نمیتونم دراز کشیده پهلو به پهلو شم😬

ما همه همینیم😪

درد پریودی هم داری ؟
اگ درد منظم داری یا علائم دیگ مث ابریزش و لکه بینی برو بیمارستان

اگ ابریزش یا لکه بینی نداری ی دوش اب گرم بگیر اوکی میشی

مگه نشتی یا پاره شده کیسه آبت

سوال های مرتبط