خانما شما هم بهداشت گفته ۲۶هفته واکسن توام باید بزنید؟

۶ پاسخ

من امروز زدم

من اول هفت ماهگی زدم

بهداشت به منم گفت ۲۷ هفته اینا بیا واکسن کزاز بزن

توام همون کزاز هست ؟

به من هم دکترم هم بهداشت گفت ۲۸هفته کزاز بزنم که زدم‌

به من گفتن باید واکسن کزاز بزنم تو ۲۶ هفته

سوال های مرتبط