۳ پاسخ

دوتاس بایه قطره برای من که دوتاشو به پاش زد
و خداروشکر سنگین نبود و علائم نداشت ولی من هر ۴ساعت بهش پاراکید دادم روز اول

من دیروز زدم
یک دست
یک پا
یک خوراکی

دیشب تب کرد با استا و... کنترل کردیم

بعد از واکسن هم حتما زیاد راهش ببرید پارک و.. برید

یه خوراکی
یکی پا یکی بازو
من دخترم اصلا اذیت نشد یک روز فقط تا ۳۸ درجه رفت که با استامینوفن کنترل کردیم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی