۵ پاسخ

والا دخترم خداروشکر گوش شیطون کر اصلاااا اذیت نشد

۳ تا دست، پا و خوراکی
خیلی راحته فقط یکم پا درد میگیرن یکم دمای بدنشون بالا میره در حد تب نیست، یه روز هم خوب میشه پاهاش

خیلی راحته بعد اینکه واکسن رو زد ببرش پارک یا بزار خوب راه بره، اینطور اذیت نمیشه
۴ ساعت یبار پاراکید دوبرابر وزن بده

سه تا یه خوراکی دوتا تزریقی یکی تو پا یکی توی دست
مثل بقیه واکسناست واسه پسر من سبک بود خداروشکر

دوتاس
هر۴ساعت بهش استامینوفن بده
کمپرس سرد و گرم بزار

سوال های مرتبط

مامان ❤عسلچه❤ مامان ❤عسلچه❤ ۲ سالگی
مامان توت فرنگی😍🍓 مامان توت فرنگی😍🍓 ۲ سالگی