۷ پاسخ

فیلمش نصفه هس بقیش اکران نشد

خیلی قشنگه

اره قشنگ بود حیف بقیشو نساختن

اره قشنگ بود

من دیدم چیزی نیست که پیشنهاد بدم معمولی بود

من دیدم زیاد جالب نیود

من از دیشب بامداد خمارو شروع کردم همون دیشب تا ۴صبحی ۴قسمتشو دیدم

سوال های مرتبط

مامان آردا مامان آردا ۲ سالگی
مامان آردا مامان آردا ۲ سالگی