۱۷ پاسخ

اگه صفحه و دستگیره درش طوسی باشه بهتره
چون دور سنگ و اون خطاش و شیر آب نقره ای طوسی هستن

منم دقیقا همینو دوماه پیش خریدم کاسش یه کم پهن تره

من ازینا دارم اون قسمت پایینش همش آب میریزه لک میشه . روزی ده بار دستمال میکشم . اگه دوباره بخوام برم سینک بزرگ میگیرم آب انقدر بیرون نریزه ازش

نه
حاشیه سنک و شیر آب توسی هس با رنگ چوب ی جوری شده!

سینک کامل مشکی باشه بنظرم شیک تره

این ماله منه....

تصویر

مال من همینه ولی سفید و رنگ‌چوبش

من ایم سبک دو تا دارم
خیلی جرم میگیره
ساده بگیری بهتره
یه سبک های جدید قشنگی اومده

قیمتش چنده

بنظرم اون کاسه روشویی مشکی ساده باشه و خود شیر آب هم از این مشکی مات ها قشنگ تر میشه

و این نظر رو من فقط از لحاظ زیبایی میگم
اینکه لک بشه و اینا ، نمیدونم

من این مدلی دارم
اما سینک ما ساده س
و پایین ش سنگه
ببین برای ما مه سنگه فورا جرم میگیره
این قسمت چوبش خراب میشه
سنگ بهتره
سینک ساده هم بهتره

سنگش خیلی زشته بقیش خوشگله

اگ بجای نقره ای طلایی بود بهتر میشد ولی مدلش خوبه رنگش ن

این مدل خیلی بده همش اون قسمت چوبی لکه آب میفته روش سخت هم پاک میشه

به نظر من نه

نه

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی