وحشتناک 🥲
فک نکنم فقط اونایی که سزارین کردن اینطوری باشن طبیعیم همینه دیگه
من کل استخونام درد میکنه انگاری خرد شدن کمرم ک دیگه نگم برات با هر بار بلند شدن نمیتونم صاف شم باید یکم بگذره
کمر اره
ازگردن دردو سردرد دارم میمیرممم😭😭😭
اره من کلن کمرم و پاهام بعضی وقتا بی حس میشه ی دفع توی خیابون خوردم زمین زانوم زخم شد
نه خداروشکر
این لکه بینی فقط قطع بشه انگار ن انگار زاییدم😂😂
من سردرد شدید دارم
تا اعضای بدن برن سرجای خودشون فک میکنم این دردا باشه فرقی هم نداره سزارین یا طبیعی
زندایی من ۳تا طبیعی زایمان کرد از همون اولی کمردردی شد
بعدم بدن دیگمثل سابق نمیشه🫠🫠🫠
کمر نه ولی زانو درد به شدتتتت
من که از روز سوم سزارین مجبور شدم بیمارستان بچمو بستری کنم و مجبور شدم سرپا بشم
احتمالا بخاطر فعالیت زیادی که داشتم الان درد ندارم
فقط جای عملم گاهی درد میگیره
وحشتناک پاهام درد میکنه وقتی میخوام بلند شم ینی جونم در میاد خیلی درد میکنه بیشتر پادردم تا کمردرد
من فردای همون روزی ک سزارین شدم
اومدم خونه همه کارامو خودم کردم به تنهایی خداروشکر هیچ دردی حس نکردم
ب تنهایی از بچم مراقبت کردم با اینکه سزارین بودم . میگن خیلی درد داره اما من هیچ دردی نداشتم خداروشکر
من زانو درد شدیدم
من کمر درد اوایل داشتم اما الان رفع شده اما امان از زانو درد انگار دیگه زانوم تا نمی خوره
من خیلی ورم کردم سر حاملگی زانو هام از همونجا نابود شدن کمرم با اون امپول بی حسی وحشتناک یه درد بد با سوزش داره نینی هم همش تو بغلم میخابه کمرم بدتر میشه🥲
من سه روزه عمل شدم سرمو گردنم داره منومیکشه بدنم عرق یخ میکنه همه جام درد میکنه🥲
من لگنم و زانوهام خیلی درد میکنه انگار درد سیاتیکه😭
اره لگن درد دارم
زانوهام از امروز درد میکننه
واسه من رونم درد میکنه
من فقط سرما میخورده درد میگیره وگرنه دردی ندارم
فقط شکمم درد میکنه
من فهمیدم روری ک تحرک ندارم کمرو لگنم بیشتر درد میکنه
وقتایی تحرک دارم دردم کمتره
من لثه هام ودندونام استخوان واژنم .اضافه بر پادرد .دارم میمیرم
من دل درد دارم و پهلوم درد میکنه
شــــــــدید... من تمام استخوان هام درد میکنه البته قرص کلسیم و آهن رو نخوردم برای همون
من طبیعی بودم هر دوتاشو دارم ولی پادرد بدتر زیر لگنم میره منفجر شه
زانووووودرد😓
واسه من وقتی خم بشم و یا اینکه روی زمین بشینم کمرم خشک میشه تا چند دقیقه نمیتونم کمرمو راست کنم.
توی زانو هم حس خشکی دارم
تا یک ماه و نیمگی دخترم هم فقط باید روی مبل مینشستم اگه میخواستم روی زمین بشینم یا از زمین بلند بشم انگاری که صد کیلو باشم حس سنگینی داشتم و نمیتونستم بدون کمک پاشم با وجود اینکه اضافه وزنم در حد هفت کیلو هست و اندام و وزنم خوبه.
اره مادر طبیعیه یه مدته زود خوب میشه
عزیزم اینا عوارض حاملگیه. ربطی ب سزارین یا طبیعی نداره
من نه ولی ورم قوزک پا دارم
اره کمر درد ولم نمیکنه
ار. کمرم میگیره کلا
نه زیاد گلم
من کمر درد خیلی دارم
من هم داشتم پادرد و کمر درد
قرص کلسیم شروع کردم الان خیلی بهترم
بنظرم امتحان کنین
من چند روزه کمر دردم یه سره شده
از یه کم بالا تر زانوم تا کف پامم خیلی درد میکنه
وحشتناک درد دارم
خیلییی
ب نام خدا
بله
از كمر درد مردم من😭
وای من خیلی کمر دردم انقد که خودمو خم کردم دردم کمتر بشه که دارم قوز میشم
من زانو زیاد نه
ولی کمر خیلی شدید
فکر کردم منم فقط
زانو درد و مچ درد و گردن درد و کوفتگی 😅
من زانو که ازقبل داشتم ساییدگی دارم ولی کمرم صبحا وحشتناک درد میگیره بادرد بیذارمیشم
منم هم کمرهم زانو کبابم
من کمررررم
کمر درد دارم ولی زانو درد نه
من هیچکدوم رو نداشتم فقط پاهام ورم کرده بود اونم خوب شد بعد ۱۰ روز بعد سزارین اگه زیاد نخوابید و هی زود زود حرکت کنید و راه برید تا ۷ روز کمر درد نمیگیرید
زانو درد و پا درد از سزارین از خود سزارین سختره خیلی😭😭😭😭
نه من ندارم
طبیعی هم همینه
من تا هنوزم زانوهام و کمرم درد میگیره
منم دارم شدید دستام پاهام کمرم
من کمردرد شدید گرفتم نمیتونم خم بشم
بله بله😒😒
اره هم کمردرد هم پادرد خیلیییی شدید
با قرص و دارو پیش میزم رفتم دکتر مغز و اعصاب بهم چهار تا قرص داد 🫤
نه من بیهوشی بودم درد کمر و اینا ندارم،عوارض بی حسیه
منم پادرد کمردرد وکل استخوانام درد میکنه
کمرم وحشتناک درد میگیره🥹
ماهایی که طبیعی بودیم هم اینجوریم زانو درد 😮💨
ربطی به مدل زایمان نداره تو بارداری فشار میاد اونطوری میشه
زانودرد ندارم اما کمردرد دارم
منم طبیعی ام ولی زانو درد و کمر درد دارم شدید
کمردرد دارم
من همههه جام درد میکنه
عادی هروز ازیه جام میگیره
بله یه دردی از استخوان رونم میگیره میزنه به زانو
نههه فقط کمر درد داریم
شاید بخاطر شیردهیه چون مثل بارداری کلسیم بدنت کم میشه
من یه حس خشکی شدیدی دارم ،قبل بارداری خیلی ورزش و پیاده روی میکردم ،در طی بارداری و بعدش اصلا هیچ تحرکی نداشتم ، شدم مثل خانوم های مسن که توان بلند شدن ندارن
اره.
نه ندارم چون من بی حس نشدم بیهوش شدم ولی شنیدم اونایی که بی حس میشن اگه حین امپول بی حسی تکون بخورن میگیرن این درد رو
ربطی ب سزارین نپاره بخاطر فشار بارداری بوده حتما دوران بارداری یا وزن زیاد اضافه کردید یا رعایت نکردید ب بدنت فشار اومده
من زانوهام داغونه فکر کردم بخاطر وزنمه🥺
وای دقیقا آره منم زانو دردم
خیلی کمر درد پا درد
منم کمرم
من نه ندارم ولی الان اسباب کشی دارم صبح تا شب کار میکنم درد میگیره
بسیار زیاااااااد🤦🏻♀️مخصوصا کمر
کمر درد دارم
زیاد 🥴🥴🥴
اره خیلی تازه پریود شدم بدتر هم شد
من قولنجم و لگنم درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.