خانومای هم هفته من
بیاین از علائمتون بگین
چجوری هستین

۷ پاسخ

تهوع شدیییییییییییییییییییییییییییید
همش دلم ضعف میره گشنمه
معدم میسوزه
دهنم تلخه وای تهوع تهوع تهوع

عزیزم زیرنظرکدوم دکتری؟

تهوع دارم ولی بالا نمیارم انگاری یه چیزی ته گلوم گیر کرده بی حوصلگی شدید

من خودم درد دارم کمرم مخصوصا
و نفخ شدید
انقدر نفخم زیاده از دردش فشارم میوفته

درد ندارین؟
کمرتون یا دلتون
مثل پریودی خفیف

حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم بی حوصله شدم

تهوع فجیعع خیلی فجیععععع

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا💖 مامان فاطمه زهرا💖 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته ششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری