یه چیزی برای زر زدن باید پیدا کنن
همشون همینن ولش کن محل نده
به هر طریقی ک بتونن باید رو اعصاب باشن
الکی مثلادایه مهربان ترازمادرن😒
اخی عزیزم 🥰
بچه ها اصلا دوس ندارن عوض کردن پوشک و لباسو اکثرشون همینن دختر منم همینه
مادرشوهرت فکنم زیادی حساسه 😉🫢
بگو دوسنداره عوضش کنم بچم خیلی واضح
پسر منم روزای اول اینجوری بود ده روز اول هر بار پوشک میکرد جیغ میزد منم هول میکردم بعدا اوکی شد دیگه گریه نکرد نمیدونم به دستمال مرطوب حساسیت داشت یا داشت شر میکرد😂
بهشون بگه اقتضای سنشون گریه میکنن جیغ میکشن
مادرشوهر من هرموقع زنگ میزد میگفت گریه میکنه آراد؟
من دفعه اخر گفتم چرا گریه نکنه بچه است گریه میکنه اقتضای سنشونه دیگ این سوال مسخره رو نپرسید
وا این ک خوبه
من دخترم واکسن زد کلا اصن گریه نکرد تا شب موقع خواب یکم بیقراری کرد و گریه کرد مادرشوهرم اومد گف بسملا وای این بچه چشه حتما بد بغلش کردین😐
حتما چشمش زدن باید بریم پیش دعانویس😐😐
خدایا چرا گریه میکنه انقد اعصاب منو شوهرمو خراب کرد ک شوهرم هی گفت چرا اینجوری میکنی مثلا بچه بزرگ کردی خودت یه جاییت درد میکنه انقد میگی این بچه دوماهه هردوپاشو واکسن زدن حق نداره الان شب شده بیقراری کنه🤦🏻♀️
وای دختر من عاشق این که جاش رو باز کنی ببری بشوری عشق میکنن انقدر اروم میشه
ول کن بابا هرکاری کنی یه زری هست من دیروز مامانم رفت بیرون بعد دخترم داشت دستشویی میکرد مادرشوهرم اومد بالا سرم گفت میخوای جاش رو عوض کنم گفتم مامانم الان میاد رفته به شوهرم گفته اره سحر نزاشت من جای سلین رو عوض کنم انقدر خندیدم که نگو گفتم نمیخواد جاش رو عوض کنه همون بیاد بغل کنع
بگو بچس طبیعیه گریه کنه مگه پسرتون گریه نمیکرد؟
اونو که ول کن چله......ولی ببین پاهاش نسوخته باشه.یا مایبیبی را محکم نبندی خیلی
دایه مهربان تر از مادر میشن
اهمیت نده اصلا
من مادرشوهرم نوه ۹سالشم ک گریه میکنه بی دلیل میگه وای مامانش کشتش انگار مثلا مامانش شمره درصورتیک اون عمدا گریه میکنه ک ب هدف هاش برسه از طریق مادرشوهر
امان از این خانواده شوهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.