۱۸ پاسخ

دو سه بار ، تابستون صندلم میگیرم

سه بار

دو سه بار

من دوبار یک بار تابستونی یک بار هم اسپرت کفش خونگی هم جدا

سه بار اینا

تا الان هفتا كفش گرفتم به غير از كفش هاي نوزادي كه سه تا بودن يعني ده تا شده😬

۳بار .

یه بار زمستون یه بار تابستون

عید به عید

یکی دوبار چون زیادم بیرون نمیره بیشتر خونس

دوبار عزیزم

زود کفشش کوچیکه میشه فصلی میگیرم

دوبار

چون تغییز میکنه سایزش زیاد نمیگیرم سه بار

ميشه گفت دو بار اونم تا ببينم كفشش شلخته شده يا ديگه پاشو ميزنه

دوسه بار

۲ یا ۳ بار

دو بار یبار تابستون یبار پاییز

سوال های مرتبط