چرا بچم سرلاک برنج رو نمیخوره

۱ پاسخ

بچه منم اوایل چندقاشق میخورد الان نمیخوره
من شکر نمیزنم اگه شیرین باشه میخوره
شکر چون براشون مضر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری