۳ پاسخ

نه عزیزم مدارا کن

پسر منم همینجوریه
مغزم در رفته از دستش، سر هرچیزی لجبازی و قهر و داد و فریاد داره
واقعا سر هر چیزی........

عزیزم ما تو اقواممون یکی بود الان دوم ابتدایی هستش خیلی بهتر شده، اگه بی دلیل لجبازی میکنه با یه مشاور صحبت کن

سوال های مرتبط