من قراره واسه دخترم سفید بپوشم چون تم ش سفید و صورتییه ، توهم ست کن براش
الان دیدم کرم بهتره .سفیده هم اگه پاپیونش کوچیک شه بهتر میشه
بنظرم کرمیه
ممنونمم
کرمی قشنگتر
کرمیه
دوتاشم خوشگله ولی سفیده برای تولد قشنگتر میشه
سفيده
این یا سفیدع؟؟
سفید
پشتش اینه
سفیده
این یا اون
سفید خوشگل تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.