بله مثبته مبارک
برو آزمایش بتا بده بی بی چک خیلی دقیق نیست
مبارکه که میگید عین فوش میمونه واقعا خیلی سخته با بچه هشت ماهه
😬😬😬😬😬عزیزمممممم من چرا استرس گرفتم
حالا بگین چجوری سقطش کنم
شاید زود زدی ک کمرنگه
مبارکه عزیزم
اگه همون اولش اومده بله مثبته، اگه زکان گذشته نه
منم تست زدم فقط وقتی میرم روی لامپ خط خیلی کمرنگش مشخص میشد الان خداروشکر ده ماهشه😂😍
ممکنه منم کمرنگ بود سر پسرم
دوباره بزن
البته خطش اگر بعد از یک ربع اومده باشه خط تبخیر ولی اگر همون اول کمرنگ باشه میشه گفت مثبته
بله عزیزم مبارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.