سلام خانما قیمت ان تی که رفتین و انومالی چنده

۸ پاسخ

انتی
سونو 22 آزمایش 12
آنومالی28

من ازمایش ۱۷۰۰ دادم سونو انتی رو ۴۷۰۰

قبل از عید انتی ۷۵۰ با بیمه، ازمایشش ۱۱۰۰ آزاد
انومالی با بیمه بعد از عید ۱۸۰۰

ان تی سونو 5400 آزمایشش 1800
آنومالی نرفتم ولی قیمت کردم از 5500شروع تا 9300 قیمت دادن جاهای مختلف
آزمایش کوادمارکر هم دادم شد 4800

من انتی شد ۲۴۰۰ آزمایش شد ۶۰۰

انتی سونو ۱۲۰۰آزمایشم شد ۱۷۰۰آنومالی هم میگن ۷تومن شده

من انتی سونو شد ۲تومن
ازمایش۱۸۰۰

انتی
سونو وآزمایش ۳۵۰۰
ولی آنومالی هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیساو تو دلی مامان آیساو تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجم😍 مامان جوجم😍 هفته هشتم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری