انتی
سونو 22 آزمایش 12
آنومالی28
من ازمایش ۱۷۰۰ دادم سونو انتی رو ۴۷۰۰
قبل از عید انتی ۷۵۰ با بیمه، ازمایشش ۱۱۰۰ آزاد
انومالی با بیمه بعد از عید ۱۸۰۰
ان تی سونو 5400 آزمایشش 1800
آنومالی نرفتم ولی قیمت کردم از 5500شروع تا 9300 قیمت دادن جاهای مختلف
آزمایش کوادمارکر هم دادم شد 4800
من انتی شد ۲۴۰۰ آزمایش شد ۶۰۰
انتی سونو ۱۲۰۰آزمایشم شد ۱۷۰۰آنومالی هم میگن ۷تومن شده
من انتی سونو شد ۲تومن
ازمایش۱۸۰۰
انتی
سونو وآزمایش ۳۵۰۰
ولی آنومالی هنوز نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.