سلام خانما هزینه ان تی و انومالی چنده الان؟

۶ پاسخ

وای خانما امروز رفتم ازمایش چکاب دادم دکتر نوشته بود واسه پرونده بارداری ۴۵۰۰ شد واسه شمام اون همه شده؟

هر دوش نزدیک ۳ تومن شد

NT ۵۵۰۰

سلام انتی اردیبهشت دادم ۶ و خورده ای مرکز خصوصی
انومالیم هم‌ گفتن ۷ تومن

من انتی سونو نزدیک ۲ تومن شد

سلام عزیزم... ان تی آزاد حدود ۲ و خورده و آزمایشش ۱۸۰۰ ولی آنومالی نرفتم ک بدونم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هجدهم بارداری
مامان آیساو تو دلی مامان آیساو تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی