وای خانما امروز رفتم ازمایش چکاب دادم دکتر نوشته بود واسه پرونده بارداری ۴۵۰۰ شد واسه شمام اون همه شده؟
هر دوش نزدیک ۳ تومن شد
NT ۵۵۰۰
سلام انتی اردیبهشت دادم ۶ و خورده ای مرکز خصوصی
انومالیم هم گفتن ۷ تومن
من انتی سونو نزدیک ۲ تومن شد
سلام عزیزم... ان تی آزاد حدود ۲ و خورده و آزمایشش ۱۸۰۰ ولی آنومالی نرفتم ک بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.