۱۱ پاسخ

منم همینطورم قبل زایمان خوب بودم ولی بعدش اصلااااا دلم نمیخواد

من دلم خیلی میخاد دیشب شوهرم میگم بیا بریم تو کارش میگه ولم کن من خوابم میاد

اره منم همینطورم
بنظرم درگیری ذهنیه که نمیزاره ادم به مسائل جنسی فکر کنه
ذهنتو آزاد کن بهتر میشی

بنظرم خیلی بستگی به پریود شدن داره قبل از این که پریودای بعد از زایمان شروع شه ادم انگار هیچ حسی نداره اما بعدش دیگه کم کم آدم مثل قبل یا حتی بهتر از قبل میشه

اره فراریم....خیلی سرد شدم....خدا کنه درست بشه بعدا

من بشدت سردم نمیدونم چیکار کنم جفتمون داریم اذیت میشیم سر این موضوع

من چندماه اول جاش درد میکرد زایمانم طبیعی بود ب خاطر همین سرد شدم.اما الان یکی دوماهه دردش کامل رفته و خیلی داغ میکنم دیروز شوهرمو تو خواب بیدار کردم اونم پورم کرد😁چسبید

من ندارم شوهرمم نداره انگاری

واسه من بدتر شده 😐😐😐

ماهی یبار خوبه😂

من نداشتم تازه یکم بهتر شدم ماله هورموناس خوب میشی

سوال های مرتبط