من اندازه سه چهار دیقه میزارم رو شونم اگه زد که زد اگه نزدبعد به پهلو میزارمش زمین میزنم پشتش اروم چن دیقه .دوباره برمیدارم میزارمش رو شونم میزنم پشتش دیگه صددرصد میزنه
من میذارم رو شونه ام دیگه عادت کرد خودش سرش و فیکس میکنه میخوابه من میزنم پشتش آروغ که زد یه پنج دقیقه هم نگه میدارم میذارم سرجاش...
وقتایی که میخوام بذارم تو گهواره اش چون چهل و پنج درجه شیب داره بعد آروغ میذارمش
من 20 دقیقه کمرشو ماساژ میدم از پایین به بالا یا حالت تپ تپ ضربهای حتی اگر آروغ نزنه 20 دقیقه ماما گفت این کارو بکنم البته باد معده هم بزنن اوکیه جای همون اروغه
وقتی شیر شو خورد
به صورت عمودی رو شونه ام نگهش میدارم میزنم رو پشتش آروم یا دست مو از پایین کمرش به بالا رو شونه هاشو ماساژ میدم فوری آروغ میزنه
من یا بچه رو میخوابونم روی شونم میزنم پشتش یا دمر میخوابونم روی دستم میزنم پشتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.