۴ پاسخ

میشه توضیح بدین چیکار میکنین.من یهو مایبیبی نکردمش گفتم دیگه نداریم ولی شورت اموزشی بستم

طول میکشه

من جیششو میگه اما پی پی نه

با خودت ببرش دسشویی ببینه کاراسو باید بره دسشویی کنه

سوال های مرتبط