سلام خانوما شما چند هفته رفتین سونو NT

۶ پاسخ

۱۲ هفته چند روز بودم

دقیق 12 هفته بودم بهترین زمانش همین موقعه اس

۱۲و ۳روز فک کنم

۱۱ هفته و ۶ روز

۱۲ و چند روز بودم، قبل ۱۳ هفته

یازده هفته و چهارروز

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی