من سیب پلو دوس دارم درست میکنم
برنجو با سیب زمینی نگینی و شوید پلو میکنم
تن ماهی رم بعد جوشوندن همون شکلی ک هس با چیزی قاطی نمیکنم
خیلی خوب میشه اینجوری
ماهی رو با ابلیمو نمک گلپر پودر سیر مزه دار میکنم سه چهار ساعت بمونه .پلوشم که سبزی پلو میکنم خیلی خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.