۲ پاسخ

آزمایشهاتون خوبه فقط قنداتون کمی پایینه

سلام عزیزم قند ناشتا پایین بوده. گلبول سفیدت یه کم بالاست. عفونتی سرماخوردگی ای چیزی نداری؟

سوال های مرتبط