يكى از دوستام انتي بهش گفتن پسره ولي آنومالي دختر شد
من شنیدم که میگن جنسیت پسر رو که احتمالی میدن تغییر نمیکنه ولی اگه انتی بگه دختره احتمال داره آنومالی بگه پسر
پسر زیاد تغییر نمیکنه دختر احتمال تغییرش بیشتره
اره خب انومالی صددرصد میگه دیگ
به منم انتی احتمالی گفت پسره ولی نمیدونم چرا تا آنومالی نرم باورم نمیشه
به من گفت شبیه پسراس که انومالی ام بود
به من ان تی گفتن دختر ولی انومالی صد درصد پسر شد
خوبه عزیزم سه تا پسر داشته باشی میشن پشت و پناه مادرشون
منم دوس دارم بچه بعدیمم پسر باشه
احتمالش کمه ب نظرم چون وقتی میگن پسر حتما آلت دیدن
بمن تا پنج ماهگی گفتن پسره بعدش رفتم گفتن دختره😅
مال من انتی گف دختر انومالی پسر شد
به منم احتمال دختر داده نمیدونم تو انومالی تغییر میکنه یا نه
اره من دوقلوباردارم اول گفتن پسر آنومالی گفت هردودختر🥲دیگه نمیدونم کدوم درسته هرچی قسمتمون باشه همون میشه
بنظرم بستگی به کار بلدی اون دکتر سونوگرافی داره.
به خواهرم ان تی پسر گفت. ولی انومالی دختر شدـ
ب من ۱۳هفته گفتن پسر تو انتی و انومالی گفتن دختر🩷
انومالی هفته چند باید انجام داد؟
بله ان تی بمن گفت دختره
آنومالی هم دختربود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.