۸ پاسخ

سه مرحله خون دادم هر یک ساعت اصلن ترس ندارع فقط شربت دلمو زد چونکه خیلی شیرین بود زیادی بعد از اتمام که صبحونه خوردم شربت بالا آوردم بدیش این بود 😵‍💫😵‍💫

آزمایش قند دومرحله ای و سه مرحله ای داره .
من صبح ازم خون گرفتن .بعد دوتا پودر بهم دادن خوردم بشدت شیرین .بعد از خوردن پودر هر یکساعت تا سه بار ازم خون گرفتن .کلا شد چهار بار .
داشتم از حال میرفتم دگ .

من هفته پیش رفتم گفت ۱۰ساعت ناشتا باش اول یه آزمایش ناشتا گرفتن بعدش گفت محلول گلوکز رو با آب خنک قاطی کن تا ته بخور تموم شد یه ساعت بعد آزمایش بده برای من یه مرحله ای بود ولی خدایی اذیت شدمون من ناشتا تهوع صبحگاهی دارم خیلی اذیت میشم

۳مرحله خون گیری میکنن
دفعه اول ناشتا خون میگیرن و ادرار
بعد بهت ی شربت میدن توی پنج دقیقه باید بخوریش و ساعت بگیری دقیقا یک ساعت بعدش باید دقیق آزمایش بدی باز دوباره ی ساعت دیگه صبر میکنی و برای بار سوم آزمایش میدی و وقتی شربت رو میخوری نباید تحرک داشته باشی ترجیحا میگن تو همون آزمایشگاه بمونی یا با ماشین بری خونه و با ماشینم برگردی
اصلنم سخت نیست و شربتشم اوکیه

هشت تا ده ساعت از شب باید ناشتا باشی
اول صبح میری یه آزمایش خون ناشتا ازت میگیرن بعد یه محلول شیرین بهت میدن باید در عرض پنج دقیقه بخوریش ولی بهتره بشینی سرجات و راه نری که حالا تهوع بگیری طعم نوشمک میده چیز خاصی نیست
بعد یک ساعت به آزمایش دیگه میگیرن
مجدد می‌شینی بعد یک ساعت دیگه یه آزمایش دیگه
کلا از صبح تا نزدیک ظهر اونجایی

اول میری ازمایش ناشتا ازت میگیرن
بعد این پودرو باید بخوری بعد یک ساعت دوباره ازت ازمایش میگیرن
بعد دوباره بعد از یک ساعت ازمایش بعد این ازمایشم با فاصله یک ساعت ازمایش آخری

من والا یادم رفته فکنم چهار مرحله

منم هنوز نرفتم اما اینجور ک میدونم یبار ناشتا خون میگیرن ازت بعدش دوباره یه محلول میدن بخوری بعد اونم دوباره خون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان روزهای ابتدایی تولد