بعد سونو وزن توی ۲۸ هفتکی و سونو رشد تو ۳۱ هفتگی دیگه چی میمونه؟

۴ پاسخ

من از انومالی تا بحال سونو ندادم دکترم گفت لازم نیست و برای دو سه هفته دیگه گفت زنگ بزن سونو وارد کنم رفتی بعد بیا پیشم کلا زیاد سونو نمیده

یکی دیگم فک کنم وارد نه ماه شدی باید بری

مگه سونو وزنو رشد فرق داره🤦🏻‍♀️؟

بعدش هر دو هفته ایی یه بار سونو داری تا روز زایمان

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری