من از انومالی تا بحال سونو ندادم دکترم گفت لازم نیست و برای دو سه هفته دیگه گفت زنگ بزن سونو وارد کنم رفتی بعد بیا پیشم کلا زیاد سونو نمیده
یکی دیگم فک کنم وارد نه ماه شدی باید بری
مگه سونو وزنو رشد فرق داره🤦🏻♀️؟
بعدش هر دو هفته ایی یه بار سونو داری تا روز زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.