یه دونه دستی ساده بگیر اگه شیرت اولش نیومد استفاده کنی
من برقی ام گرفتم زایمان قبلیم زیاد کاربرد نداشت بنظرم
و اینکه شیردوش به مرور شیرتو خشک میکنه نباید زیاد استفاده بشه
بیمارستان داره بنظرم بارتو سنگین نکن ولی من استفاده نداشتم نمیدونم کاربردی هست یا نه
من برقی گرفتم
۳/۲ ام زایمان کردم
استفاده نکردم اخه میگفتن تو الان شیرت اغوزه
فقط با مک زدن میاد
واسه روز زایمانت قرص لاکتاول ببر ک معجزه میکنه
ب نظرم واسه وقتایی ک کار پیش میاد بچه باهات نباشه و سینت رگ کنه و سفت شه
برقی خیلی کاربردیه
من دستی از قبل گرفته بودم ابجیم استفاده کرد زمان زایمان اصلا خوب نبود. الان برقی گرفتم
من کرم شقاق و نمیدونم واجبه یانه گرفتنش
منم گذاشتم اینو جز خرید هایی ک بعد از زایمان میشه انجام داد
نهایت اون لحظه ی دستی میتونی از داروخونه بگیری
ولی من تصمیم دارم برقی بگیرم مدل my 375
واجب نیست
بیمارستان خودش داره
میگن برقی خیلی خوبه . من که نگرفتم اما اگه بعدا نیاز بشه میخرم
بگیری خوبه لازم میشه. من روبچه اولم هنوز کوچیک بود شیرم اضاف میومد مجبور بودم خالی کنم خیلی به کار اومد.
دقیقا خیلی مهمه چون روز اول از سینت شیر نمیاد بچتم فکش ضعیفه نمیتونه درستی شیر بمکه باید با شیر دوش براش شیرو دربیاری
واجب ک نیس،اصلا تو بیمارستانم نیاز نمیشه،اگه هم نیاز بشه بیمارستان خودشون ی برقیه قوی دارن،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.