۹ پاسخ

اره 28ب بعد باید بشماری

آره طبیعیه نگران نباش اگه قندت نرماله بستنی بخور به حرکت میوفته من اینجوری مطمعن میشم

اره .من هفته ۲۸ اینا فکنم دیگ حرکتاش شروع شد

اره از ۲۵هفته به بعد باید دقت کرد

۲۸ هفته به بعد حرکات مهمه

اره عزیزم من زیاد حس نمی کنم

بله عزیزم

اررررره

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری