اشکال نداره برو متخصص غدد باز دوز داروهاتو میبره بالا فداتشم
مگه قرص نمیخوری
نرماله ولی مراقب باشین چون T4 نزدیک ب مرز هس و ممکنه دچار پرکاری تیرویی بشید.
مواد غذایی مثل انواع کلم و شلغم بشدت تیرویید زا هستن.
روی پنج بوده الان شده دو خوبه یکم دیگه باید بیاد پایین ولی الآنم خوبه،حتما تحت نظر باش دارو بخور که زایمان زودرس نشی
تیروئیدت روی ۵ بالا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.