بچه ها لطفا ازمایش تیروئید منو تفسیر کنین

تصویر
۵ پاسخ

اشکال نداره برو متخصص غدد باز دوز داروهاتو میبره بالا فداتشم

مگه قرص نمیخوری

نرماله ولی مراقب باشین چون T4 نزدیک ب مرز هس و ممکنه دچار پرکاری تیرویی بشید.
مواد غذایی مثل انواع کلم و شلغم بشدت تیرویید زا هستن.

روی پنج بوده الان شده دو خوبه یکم دیگه باید بیاد پایین ولی الآنم خوبه،حتما تحت نظر باش دارو بخور که زایمان زودرس نشی

تیروئیدت روی ۵ بالا هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی