مامانا میشه ازمایش قند منو تفسیر کنین

تصویر
۶ پاسخ

قند که گلوکز خوردی ۱۰۸

قند ناشتا ۸۲ خوبه

همه چیز نرمال هست.

تیروئیدت کم‌کاره ولی قندت خوبه

قندت خوبه عزیزم ولی فکر کنم تیروئیدت باید زیر 3 باشه

قند دوساعتتون بالاس

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد