سلام میشه آزمابش قند منو تفسیر کنید؟؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

میبری پیش دکترت
چیزی نیست مال منم همینقدر بود
بهم گفت دو هفته مراعات کن باز ازمایش بده مراعات کردم ازمایش تکرار کردم اوکی بود همه چی
رعایت کن فقط

لب مرزی

اینجوری ک زده قندت بالاس لب مرز اع همشون

قندت لب مرزه عزیزم باید رژیم غذایی بگیری و دوباره تست بدی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی