۹ پاسخ

خیلی ضرر داره

من نمیزارم ببینه ولی خواهرزادم از۶ماهگی میدید از ۹ماهگی حرف میزد حتی جمله میگفت 😐😐

میگن خوب نیست ذهن بچه اول باید با محیط اطراف آشنا شع تصویر سریع و تند نمیتونه پردازش کنه موجب دیر حرف زدن میشه و یه سری چیزا دیگه دختر منم گاهی اوقات زوم می‌کنه ب تی وی خاموش میکنم تا ۲ سالگی نباید ببینه ولی الان کوچیکه یکم راه بیفته فکر نکنم بشه زیاد کنترل کرد

نباید نگاه کنه روی مغزش اثرات بدی میزاره
پسر منم بعضی وقتا توجهش جلب میشه سرگرمش میکنم نمیزارم نگاه کنه

دختر منم نگاه میکنه متاسفانه🤦🏻‍♀️

اصلا ‌به هسچ‌عنوان‌نباید تلویزیون ببینه

چجوری راضیش کردی من بچه ۴ساله و۲ساله دارم اصلا نگاه نمیکنن خیلی نگاه کنن خودشون نهایت یک ربع 🤧ولی زیر دوسال فکر کنم ضرر داره

ن خوب نیس

الان که‌میتونی خودت کنترلش کنی نزار نگاه‌کنه

سوال های مرتبط