۳ پاسخ

اصلاااااا خبلي بده نزاريا

میگن که خوب نیست ولی خب دختر منم چشم باز میکنه از صبح پای تلوزیون با من همه سریالام‌پا به پام میبینه🥴🥴🥴

نه عزیزم تا زیر ۲ سال خوب نیست

سوال های مرتبط