اخ پسرم چقدر دیشب اذیت شد تا صبح سر واکسن ۶ ماهگی

۲ پاسخ

آره دختر منم خیلی اذیت شد سر ۶ ماهگی خیلی تب داشت طفلی ولی سر ۴ و ۲ ماهگی خوب بود...سنگین بود ۶ ماهگی

برای مام سخت گذشت باز خوبه تا یک‌سال ندارن

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری