دلستر گازش و بگیر حتما بعد بخور
کمپوت آناناس خوب نیست خود آناناس و بگیر خورده کن در حد ۵ دقیقه بذار با آب بجوشه و حالت اسیدی که داره از بین بره بعد بخور
دلستر نخور خیلی نفخ داره بچه اذیت میشخ
فک نکنم مشکلی پیش بیاد اگه واسه دفع مشکلی نداری
چون میگن مایعات زیاد بخورین شکمتون سفت نشه روزای اول
اشکالش چیه
منم اوایل کمپوت آناناس خیلی میخوردم بعد تو همین برنامه گهواره دیدم نوشته بود واسه شیردهی خوب نیست 😐
محوری بهتره ۱۰ روز رعایت کن
کلا مایعات خیلی خوبه که بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.