من کیدیلو دارم خیلی راضیم سبک و خوش دسته راحت جمع میشه رو ب مادرم میشه .... ولی الان نمیدونم چنده
کیدیلو
دلیجان
من دلیجان دارم هم روبه مادر میشه هم رو بیرون خیلی راضیم
دلیجان
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
دلیجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.