مامانا این درد کشاله واژن زایمان کنیم سزارین میره ؟

۸ پاسخ

اره عزیزم دردای جدید تر آپدیت میشه واسمون😂😂

ببین قشنگ فردای زایمان میره،تجربه کردم که میگم

وای منم دارم میمیرم

اره عزیزم

کاش بره من دیگه رسما نمیتوانم😬

من گاهی درد و سنگینی واژن رو دارم

سوال منم هست
شکمم خیلی اومده پایین قسمت معده ام‌کامل شل شده از طرفی درد شدید استخون کشاله رون دارم😰😰

بله میره
بخاطر بزرگ شدن رحم هستش
اگه به نشستن و بلند شدنت دقت کنی دردش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان میران مامان میران ۶ ماهگی
مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی