۸ پاسخ

کرم دارم خراب تو پیشش با شوهرت بگو بخند یا نگاش کن در گوش شوهرت ی حرفی بزن نه در مورد اون کلا ی چیز خنده دار نگاش کنین بخندین خراب بشه دیگه از این کارا نکنه اونموقع فک میکنه دارین مسخره ش میکنین

دختر همسایه چرا باید همش تو کوچه باشه🙁🙁😶😶

وا وقتی اون دختره کرم می ریزه چرا میخای به شوهرت بگی ؟ بنده خدا ؛ اینطوری بدتر متوجه اش میکنی که اون دختره به یادته ؛ زندگی تو بکن به هیچ کس محل سگ نذار

اصلا به شوهرت نگو چون بعضی وقتا شروع یه ماجرا با گفتنشه

ب هیچ عنوان ب شوهرت نگو و حساسش نکن.نسبت ب دختره هم بی تفاوت رفتار کن

بنظرم اصلا به شوهرت نگو مردا شاید متوجه این کرم ریختنا نباشن خانما زودتر میفهمن اگع بگی اونم توجه میکنه اصلا بهش نگوو

وای طرف آویزونه رسما،اصلا محلش نزار
حتی میبینیش نگاشم نکن که بفهمه برات مهم نیس،خودش خسته میشه ول میکنه

ببین مردا اگه بخوان برای نگه داشتن ی زن تمام تلاششونو میکنن کاری که برای تو کرده و برای اون زن نکرده
حساسیت نشون نده مطعمن باش بد کونش سوختع

سوال های مرتبط

مامان نخودچی جونم مامان نخودچی جونم ۲ سالگی