خانما شما موی شکمتون رو باچی میزنید؟

#بارداری#بارداریییی

۱۰ پاسخ

ریش تراش شوهرم😑

نمیزنم بعد حاملگی میریزه کم میشه

اپیلاسیون

نمی‌زنم نمیخاد بزنین

من زیر نافم یه کم دارم خیلی کمه کلفت نیست با بیکینیم اپلاسیون میکنم

متاسفانه با ژیلت

من نمیزنم🫠😂

با نوره هفته ای ی بار برنی کم میشه

ژیلت 🫤ولی کلفت شدن
با نوره یا بازرسی دگه میزنم میریزه بیرون

خیلی کم میزنم چون زیاد میشه
یا ژیلت

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد