سلام مامانا شما با چه غذایی شروع کردین؟

۴ پاسخ

با فرنی

منم با فرنی شروع کردم

فرنی. ارد برنج و آب. خاموش که میکردم کمی شیرخشک درست میکردم بهش اضافه میکردم. یا شیر خودمو میریختم توش. الان که کمی گذشته ارد برنج و اب و خرما میدم

فرنی

سوال های مرتبط