عزیزم شیرشو کم کن منم همین مشکل داشتم دیروز اومدم شیر عصرشو ندادم با اینکه میخواست مشغولش کردم تا وقت شام در کنال تعجب دیدم واسه اولین بار شام خوب خورد
آی قربون لباسش
عزیزم شیرخشک خیلی کم بده بهش چون دیر هضم تره نسبت به شیرمادر سیر میشه غذا نمیخوره بعد یکسال الویت با غذا بعد شیر ،اگه دیدی بهتر نشد با کم کردن شیر ببرش پیش متخصص تغذیه اطفال من پیج سحر یزدانی رو داشتم تهران بود خیلی خوبه و خانم کلکته چی هردو خوبن .شربت اشتها و اینا الکی شاید ی مشکلی در جویدن با غیره داره
دقیقا حرف منو زدی
ببر دکتر شربت اشتها اور بده بهش
دخترمن ماشالا انقدر میخوره میترسم بزرگ شه چاق شه
فقط میتونم بگم بیا بغلم🥲🫂
هفت هشت ماهه وضعیتم همینه خستم منم خیلیییی
دختر منم همینه یکسالشه وزنش هفت و نیمه به زورم بهش میدم ولی بی فایده
مامان نلای حق داری خیلی سخته. یه چیزی رو بر حسب دانش و تجربه میگم بهت، بخش عمده ی بدغذایی ها میتونه روانی باشه. من خودت و بچه ت رو ندیدم فقط میخوام بهت بگم یه مدت (دو سه هفته یک ماه) هیچ کاری به غذاش نداشته باش. میدونم سخته. حرص نخور. عصبانی نشو و فقط روی رابطه تون تمرکز کن (آغوش. پاساژ. تماس) همین.
پسر من ۷۵۰۰ هیچی نمیخوزه
گاهب اعتصاب میکنن عزیزدلم
بچه منم از یک روزگی اذیتم کرد سر غذا خوردن شیر نمیخورد به سن مجاز غذا رسید غذا نمیخورد واقعا اعصاب گرفتم خیلی از شبا ارامبخش میخورم انقدر ک حرص میخورم
بچه منم همین جوریه
شبر خودتون رومیدین؟
ای خدا الهی بگردم درکت میکنم من که بچم دوهفته اس فقط بخاطر مریضیش و دندونش بدغذا شده دارم دیوونه میشم تو ک واقعا حق داری😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.