۳ پاسخ

بعضی وقتا بچه ها اینجوری میشن.
پسر منم چند روزع پیش اینجوری شده بوذ۲۴ساعت درست چیزی نخورد .هی غذادرست میکردم باز میدییدم نمیخوره خیلی ناراحت بودم ولی بعدش اوکی شد. دست از تلاش برندار😂

عزیزم بچه ها هم مثل ما بزرگا ما همیشه میل داریم چیزی بخوریم؟
متخصص تغذیه دخترم میگفت تا یک هفته حتی اگر بچه هامیل نداشته باشن موردی نداره
تو تلاشتو بکن اگر خورد که شکر نخورد هم تو تلاشتو کردی
نظرم اینه که غذاهای مورد علاقه شو بهش بدی

شاید لثه هاش برا دندون درد میکنه اجبارش نکن بچه از غذا میفته یا سیره یا دندونه

سوال های مرتبط